dinsdag 29 april 2014

mijn dagelijkse gezicht routine

heei heei
Als ik 's ochtends uit bed ga, of er 's avonds in wil heb ik een vaste routine. Vandaag wil ik jullie laten zien wat ik doe en wat ik gebruik. :))

Als ik wakker word is het eerste wat ik doe mijn haar in een knot doen. Dat vind ik makkelijk, omdat het dan gewoon helemaal uit de weg is.
Dan was ik mijn gezicht met trekpleister reinigingsmelk ik vind deze echt super fijn omdat hij niet agressief is. Het is ook geen zeep maar een zachte lotion. Je krijgt een een hele mooie zachte huid van.
Daarna gebruik ik tonic van Dermc Therapy. Het helpt je huid beschermd je huid bij het reinigen als je wat agressievere producten gebruikt.
Ik gebruik elke ochtend een van mijn twee dag crèmes. De ene is van de trekpleister en deze meng ik ook wel eens met mijn foundation. De andere is van Formula 10.0.6 Seriously shine free. Ik vind ze allebei fijn dus ik pak er 's ochtends gewoon één.
En dan komt mijn make-up maar daar kan ik een andere keer iets over schrijven.
 
's avonds haal ik eerst mijn make-up eraf met Odina visage reinigins tonic. Dit gebruik ik om mijn foundation en zo er af te halen. Mijn oog make-up en goede lippenstift haal ik eraf met trekpleister 2 fasen make-up remover. Deze is nog al vettig dus was ik mijn gezicht daarna direct weer met de trekpleister reinigingslotion. Ook daarna gebruik ik weer dezelfde tonic als 's ochtends. Niet altijd maar vaak gebruik ik daarna Tea Tree blended oil. Dit helpt goed tegen puistjes en het voorkomt ook nog eens littekens omdat je huid sneller vernieuwd. Als nachtcrème gebruik ik Nivea soft, het is heerlijk zacht en trekt snel in. Ik gebruik ook nog een oogcrème omdat je ooghoekjes best geïrriteerd kunnen raken door alle make-up en andere dingen. Ik gebruik de oogcrème van kruidvat.






 x



Geen opmerkingen: