zondag 27 april 2014

verschillende droogshampoo's

Het liefst spring ik gewoon onder de douche om mijn haar te wassen. Maar als het echt niet anders kan is droogshampoo een hele goede oplossing.

Ik wil graag twee droogshampoo's die ik gebruik vergelijken. Die van andrélon zomerblond en die van batiste. Eerst de stukjes die achter op de flessen staan.

 

 

Andrélon zomer blond:

Om zonder je haren te wassen toch een frisse look te krijgen, heeft andrélon droogshampoo ontwikkeld. In een handomdraai is je haar weer luchtig en gemakkelijk te stylen. Andrélon droogshampoo is de oplossing om je haar een verfrissende boost te geven wanneer je maar wil en waar je ook bent.

Andrélon droogchampoo zomerblond is speciaal ontwikkeld om het beste in je blonde haar naar boven te halen. De unieke formule neemt het vet bij de haar wortels op en geeft extra textuur aan je blonde haar. Resultaat: prachtig zomer blond haar dat nonchalant valt.

Batiste droogshampoo met een verleidelijke bloemen geur:

Batiste droogshampoo is de ideale oplossing tussen de wasbeurten door. Een snelle spray verfrist en ontvet het haar en geeft volume en textuur, je haar voelt heerlijk schoon en fris aan.

mijn mening:

Bij de naam van Batiste haak ik al af ze zeggen een verleidelijke bloemen geur. Nou misschien ligt het aan mij maar ik vind het echt afschuwelijk. Ik had een keer een beetje veel in. Niet overmatig veel of zo maar gewoon wat meer. Maar de geur was echt heftig. Als je dat de hele dag naast je hebt hangen word je echt misselijk. Ik heb na een tijdje mijn haar maar in een staart gedaan omdat het echt niet meer te harden was. Maar hij werkt wel echt goed je haar ziet er niet alleen schoner uit maar het voelt ook een stuk fijner.

Andrélon heeft niet zo'n sterke geur. Maar ik heb wel het gevoel dat hij minder goed werkt. Het haar ziet er wel schoner uit maar het voelt nog steeds vet.

Ze hebben dus allebei wel wat minpunten, en ik heb niet echt een favoriet. Maar met een beetje parfum vind ik batiste toch de beste! :)

x

1 opmerking:

Megan zei

Succes met je blog, ik vind hem nu al top! :)x